jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Trötter!

Kategori: Allmänt

Jag ät trött! Megatrött!!
Tosselilla tar kål på mig... Liam somnad dessutom i bilen på väg hem så han har ju varit allt annat än trött här ikväll, han är fortfarande vaken och jag är så trött att jag inte orkar bry mig.. han ligger i alla fall i sin säng och jobbar på sovandet..

Vädret har varit skit, eller uppehåll men kallt och blåsigt, ingen sommarvärme direkt. Vissa hade tom med mössa på sig idag, medans andra badade i vattenlandet.
Det är lixom juni och sånt äckligt väder.. Ge mig sommar!
Jag har tagit massa bilder men har inte ork till att varken lägga in dem på datorn eller till att ladda upp dem här..
Den lilla tjejen har sovit mest hela dagen.. Vaknade en gång för att käka, så jag klagar inte!

Imorgon ska jag till jobbet och hälsa på, har en lunchdejt i matrisen (vår restaurang på jobbet) och innan är det tänkt att jag ska till SIBA en sväng och shoppa lite..
Om vädret tillåter, dvs om regnet inte öser ner så ska jag prommenixa, både till SIBA och sen till Sydis, jag ska gå bort mina kilon.. helst innan beach 2010!
Kan bli svårt.. haha!!
Men håller (skit)vädret i sig så kanske det inte blir någon beach 2010..

För att vara på den säkra sidan med sol så ska vi i veckan fixa ett pass åt lillfisen, för blir det alltför tråkigt väder i sommar så tar vi en restresa och då kan det vara bra att ha pass till hela familjen..

Nu ska jag borsta gaddarna innan jag hoppar i sängen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: