jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

50 dagar kvar..

Kategori: Allmänt

Jag skrev precis ett långt inlägg om bla UL som vi varit på idag, men allt försvann när jag tryckte publicera.. Jag blir arg, näst intill vansinnig..

UL gick i alla fall bra, allt såg ut som det skulle och beräknad födelsevikt är 3 500g så den följer normalkurvan så bra det bara går.
Vi bestämde i morse att vi inte skulle ta reda på könet, vilket vi inte heller gjorde.. Känns spännande att inte veta, även om jag har mina aningar...
Idag är det exakt 50 dagar kvar till BF, jag minns när det var 100.. det känns som igår.
Jag förstår inte hur jag ska hinna med allt, både här hemma och på jobbet innan jag ska kalva...

Jag och lilleman har bakat bullar här i em/kväll och han är verkligen superduktig och gör precis som jag gör..
Sen att han äter upp bulldegen efter att han bakat ut den är en annan sak;)

Helgen är redan nu fullbokad och jag längtar efetr en lugn o skön helg utan något planerat.
Imorgon kommer Tobbes lillebror för att hälsa på och på lördag kommer mamma..
vi ska ha folk på middag imorgon och på lördag är vi bortbjudna.
På söndag styr Anna och jag mot Ullared för lite shopping.. sen är det redan måndag och ännu en fullproppad vecka...

Igår köpte jag äntligen min efterlängtade iphone, som jag ahr pratat om att jag ska ha en.. sen har det lixom aldrig blivit av att jag har köpt ngn. Nu måste jag bara kolla upp vad jag ska ha för abonnemang, det får bli ett heluppdrag!
Nu har jag i alla fall min egna, men förstår inte hälften.
Kvällen har spenderats med att lägga upp kontakter, vilket jag inte lyckades kopiera över från den gamla..

Imorgon är det fredag och I´m in love...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: