jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Jobba, jobba, jobba...

Kategori: Allmänt

Solen verkligen strålar så mycket den bara kan utanför fönstren.. Man vill inget annat än att stänga ner verksamheten och gå hem för dagen... Ta med Liam ut i parken och bara njuta av det härliga vädret.
Men istället ska jag jobba över,  säkert flera timmar.
Vi har fått ett nytt bokningssytem där alla kunder ska läggas upp, alla nya bokningar ska läggas in.. och framförallt så ska man veta hur man gör. Vi har gått utbildning men sen att fixa det i praktiken när alla som verkligen kan systemet har gått hem blir en utmaning för sig.
Jag har även lite annat fix som måste göras, som jag bara har lagt åt sidan under en längre tid.. Jag vill slippa ångesten över allt som måste göras och idag är tydligen den dagen!
Jag hoppas att allt flyter på så att jag hinner träffa min vilding innan han hoppar i sängen runt sjusnåret..
Nu ska jag ner till bageriet o köpa något gott att smaska på..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: