jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Magen v 31+1

Kategori: Allmänt

Magen växer så att det knakar, bebisen trycker på nedåt mer och mer för varje dag som går..
När vi är ute och prommenixar så får jag stanna med jämna mellanrum då sammandragningarna gör att det trycker på lite extra, vilket i sin tur bidrar med att kisseblåsan krymper och att jag får springa på toa konstant hela tiden.
Något som känns skönt är att magen har sjunkit ner och att jag kan andas och röra mig utan problem, innan har jag kännt mig väldigt osmidig men den känslan är borta och det tackar jag för!

! 

Idag är det exakt 2 månader kvar till BF, 60 dagar och jag bävar lite för hur fort det kommer gå..
Men jag längtarm lite av en skräckblandad förtjusning kan man säga.. Jag vet vad som komma skall (förlossningen), ska bli mys med en bebis samtidigt som jag är väldigt nyfiken på hur Liam kommer att bli som storebror.. säkert världens bästa.. men det blir ju en omställning som heter duga!!

Nästa torsdag är det dags för UL
Vi ahr fortfarande inte riktigt bestämt oss för om vi ska ta reda på könet eller inte. Jag är lite inställd på inte!!
Men samtidigt vet jag hur nyfiken jag är...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: