jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Med ett nystädat hem..

Kategori: Allmänt

Jag älskar när det är nystädat här hemma.. vilket det är efter dagens ansträngning!!
Jag fick en sjuk känsla av att städa toan, när jag sprutade med mitt ajax.. tyckte att det luktade såå gott och blev helt besatt.. hade det gått att dricka så hade jag nog gjort de.. haha!!
Nu luktar det såpa i hela lägenheten och den doften är såå ren, love it!!
Tvätten är tvättad och de nya gardinerna är strukna och hänger där de ska..

Jag är nöjd!

Hade tänkt packa ikväll men eftersom jag har plockat ut komptimmar imorgon och därmed är ledig så får de vänta.. vi behöver ju inte stressa iväg även om det är skönt att komma iväg skapligt..
Det ska bli skönt med lite långledigt, hoppas bara på att det inte blir alltför stressigt med alla som man ska hinna träffa..
Jag ser i alla fall fram emot påskmaten=) Och sen hoppas jag verkligen att jag får mig ett stort påskägg på påskafton...
Fick ett av chefen idag men det lär vara slut tills på lördag, vill det sig riktigt illa så är det slut redan ikväll;)

Jag har börjat få en hel del sammandragningar, av det lite obehagliga hållet..
Det är väl förverkar men jag kan inte minnas med Liam att de var så påtagliga redan i vecka 35..
Men alla graviditeter är ju unika och man ska inte jämföra, även om det är de ända jag gör...!!

Mannen är iväg och kollar på fotboll och jag ser fram emot en tidig kväll då sängen känns väldigt lockande just för tillfället!

Det kommer antagligen bli lite dåligt med uppdatteringar här de närmsta dagarna... fast man vet aldrig;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: