jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Torsdag.

Kategori: Allmänt

Äntligen har jag satt ner mitt rumpa efter ännu en hektisk dag.. Jobbtimmarna räcker inte till och jag hade behövt ett par timmar till varje dag för att hinna med allt som skulle behövas göras..

Idag har vi i alla fall varit en sväng på IKEA för att hitta en liten tv-bänk åt Liam där han kan ha sin tv, dvd och sina filmer.. sagt och gjort!
Nu ska den bara byggas ihop och den biten lämnar jag åt mannen.
Det blev även en ny matta till vardagsrummet, lite tavlor, soffkuddar och annat smått & gott..
Vi kunde inte riktigt bestämma oss för vilken teve-bänk vi skulle köpa trotts att jag har varit inställd på en vitlackad bestå-bänk ett bra tag... vi avvaktar och känner lite på den!!

Vi har även lyckats knippsa upp vårat hänglås till källaren, efter att nyckelknippan är borta så nu kan vi äntligen knöla in ännu mer saker där nere för att slippa se dem i lägenheten..
En sväng till tippen får det bli nästa vecka för att bli av med lite skit som bara står och sammlar damm.. därefter ska det väl äntligen bli lite ordning på allt..

Nattningen med Liam gick bra, även ikväll.. det tog 20 min sen sov han så jag hoppas lite på att det ska gå bättre och bättre för varje kväll..
Han sov i sin säng till 05.10 imorse, då hörde jag att han ropade på mig.. Han fick sova den sista timmen i våran säng.
Jag däremot har sovit som på nålar hela natten, jag har vaknat av minsta lilla ljud och varit uppe och kissat typ 3 ggr, jag som annars kissar max en gång/natt
Det kändes konstigt att gå och lägga sig igår utan att ha Liam i sängen tätt intill, men det är väl en vanesak och jag måste vänja mig helt enkelt!

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Duktig kille. Japp, det e en vanesak. Det kommer gå så bra så ska du se=)

    2010-03-04 | 22:51:49

Kommentera inlägget här: