jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En regnig lördag i Malmö...

Kategori: Allmänt

Efter en hektisk vecka så är det redan lördag, en riktig shlappelördag om ni frågar mig..
Förmiddagen spenderades på sofflocket innan det var dags att sova ett par timmar med lilleman.. skönt!
Eftermiddagen spenderade vi med att besöka parken i någon timme innan det var dags för ännu en runda på sofflocket.. Med tanke på det verkligen urtråkiga vädret som har varit idag så har man inte kunnat göra så mycket mer..
Jag har dessutom jobbat över ett par kvällar denna vecka och igår var vi i Gbg på TUR-mässan, superkul men inget jag rekommnederar när man är gravid i åttonde månaden. Efter att ha traskat omkring i 8 timmar i stövlar kändes det som att mina fötter skulle trilla av och min rygg gjorde så ont att jag hade behövet en helkroppsmassage x 3
Jag skulle kunna sova i ett par dygn känns det som..
Jag är verkligen värdelös på att at det lugnt men efter att ha åkt på en dunderförkylning och haft näsblod 3 gånger under en timme igår kväll så MÅSTE jag inse att det är dags att tagga ner och inse att jag faktiskt är på tjocken..
Nu är det dessutom bara 40 dagar kvar till BF och jag ahr bara 5 veckor kvar att jobba, memn ska det fortsätta i den här takten med övertid så kommer jag kunna plocka ut en hel del dagar och gå hem lite tidigare..

Imorgon blir det en tripp till Friskis & Svettis, lilleman ska få prova på sitt första pass ihopa med pappa, själv ska jag bara titta på..
På eftermiddagen kommer föräldragruppen hit på våffelfika och någon gång mellan detta ska jag hinna med att storhandla och sova..

Lägger upp lite bilder, tagna i mars...

En nöjd Liam som kör bil..


på barnens lekland..


Liam på prommenix i Vintrie..


Finaste sonen..


Liam hemma hos syster yster..

Det var allt för idag, nu ska jag sova..
 
Natti natti..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: