jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

...

Kategori: Allmänt

Planen var att skriva en 3-års-update på Liam men det finns så mycket att skriva så jag vet inte vart jag ska börja. Det får helt enkelt bli en annan dag.

Just nu sitter jag mest bara och väntar på att DH ska börja. Tobbe jobbar och kidsen sover.
Jag har betalat räkningarna, alltid lika spännande att se hur mycket/lite som finns kvar på kontot efteråt...

Idag har Liam och jag varit på sagostund på stadsbiblioteket, mycket uppskattat och absolut inte sista gången. Efteråt hade vi lekdejt med ett par kompisar till liam. så ett par timmar slog vi ihjäl i parken innan vi höll på att frysa fötterna av oss och gav upp för att gå hem till oss för att värma oss med mängder utav te.

Imorgon är en STOR dag, så jag hoppas på massor av sömn inatt.
Längtar efter att känna mig utvilad och pigg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: