jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Jetlagd.

Kategori: Allmänt

Jag är trött. Vet inte om det beror på tidsomställningen eller att man inte får sova om nätterna. Jag tror på en mix.

Idag har vi varit på barnkalas, 6 st 3-åringar som den ena är med högljudd än den andra. En ljudnivå som heter duga.
Liam har även varit på bio, hans första riktiga långfilms-bio. Han såg Sammys äventyr med moster Toja. Han hade suttit still första halvtimmen, sen frågade han om de kunde åka hem...
Efter lite dans blandat med hopp o skutt så såg de faktiskt klart hela filmen.. o jag är impad. Den höll nämligen på i 1,5 timme.. och att få min son till att vara still så länge är näst intill, om inte omöjligt...

Just nu sitter jag på blocket o tradera och letar gamla spegeldörrar. Vi har fått för oss att vi vill ha en sådan som sänggavel... vitmålad!
Jag är  även på jakt efter lite Berså-porslin, helst skålar o uppläggningsfat.
Sen kollar jag alltid efter Nova Star-byxor åt Liam, de är de absolut bästa.

En annan sak som jag oxå kollar efter är en fin kandelaber..

Men det verkar inte som jag har turen på min sida just idag, för alla bjuder över mig...


Något som gör mig glad är att:
Milla har börjat sträcka upp händerna om man frågar om hon vill komma..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vi har en gammel spegeldörr på vinden.. hör av er om ni vill kolla på den. //Helene

    2010-11-01 | 12:14:10

Kommentera inlägget här: