jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

kontroll.

Kategori: Allmänt

Idag har Liam varit hos tandläkaren på sin första riktiga kontroll.
Det gick superbra. han skötte sig exemplariskt och gapade på som bara den.
Det visade sig att han hade fått de 4 sista mjölktänderna så nu är alla på plats.

Nästa besök är inte förrän om 1,5 år..
När vi ändå var där så tog jag tjuren vid horna och bokade in en tid åt mig själv. jag ahr inte varit hos ngn tandläkare en innan Liam föddes och jagvet att jag har hål och har därför dragit på de, inte för att jag inte gillar själva besöket utan mer för att det kostar pengar. Tråkiga pengar.
Men nu är det bokat och det är väl bara att gapa och se glad ut...

Kommentarer

  • Challe säger:

    Skaffa såndär försäkrings hos tandläkaren. Jag gjorde det igår, har varit lite skeptisk till det innan men nu har jag äntligen fattat att jag verkligen tjänar på det! :)

    2010-10-12 | 09:42:51
    Bloggadress: http://cljungberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: