jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Nu, Äntligen!

Kategori: Allmänt

Vet att det är många som är nyfikna på mina kryptiska inlägg den senaste tiden och jag tänker nu berätta vad det är som jag har varit så hemlig om.

För att göra en lång historia kort så har vi köpt hus, äntligen!

Vi var ju på en husvisning för ca 2 veckor sedan där vi oxå la ett bud, någon bjöd över oss och vi la ner allt som hade med huset o göra o kastade alla papper i pappersinsamlingen. Två dagar senare så ringer mäklaren oss för att meddela att de högstbjudande dragit sig ur och att vi låg som högsta budgivare. Hon frågade rakt ut om vi ville köpa huset. Det ville vi.

Så idag har vi varit på Bjurfors i Lund och skrivit kontrakt så vi är numera husägare.
Besiktning är beställd till nästa vecka och vi ska även göra en radonmätning.
Så om allt går som det ska så bor vi i hus from juni 2011.

Jag gillart!!

Tanken var att jag skulle lägga upp ett par bilder här ifrån huset men det fungerar inte... 
Men lovar att försöka tills jag får det att fungera..

Lycklig!  

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Verkligen jättekuuuul :) Stort grattis till er!

    Hoppas du får ut bilderna, jag är nyfiken!

    Kram

    2010-10-27 | 21:23:41
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/
  • Maria säger:

    Grattis!

    Nu har du bilder! :-)



    2010-10-27 | 21:37:33
    Bloggadress: http://bubbledayphoto.blogg.se/
  • Annelie säger:

    Vad roligt!! Stort grattis! Så underbart!

    2010-10-27 | 22:17:43
    Bloggadress: http://annelieagrell.blogspot.se
  • Emma säger:

    Ett stort grattis till husköpet. Vi är superavundsjuka! ;)



    //Emma och Stefan

    2010-10-29 | 13:47:35

Kommentera inlägget här: