jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Happy me.

Kategori: Allmänt

Eftersom jag fyllde år i veckan så tänkte jag bjuda hit lite folk på middag ikväll. Dagen har därför ängnats åt att handla o fixa en massa.
Jag har dessutom köpt mig en födelsedagspresent. Ett par ursnugga Hunter-Gummistövlar som jag kan ha i ett regnigt Malmö i höst. Nästan så att jag lägtar efter regnet. I och för sig så går folk i gummistövlar vare sig det regnar eller inte på stan..
Jag har dessutom tänkt att köpa mig en klocka och ett objektiv till kameran, bra presenter om jag får säga det själv=)
Av familen fick jag 1,5 timmes egentid med peeling, skum-massage, ansiktsmask o oljemassage i Turkiet. Mycket behövligt och väldigt uppskattat.


turkmiddag på min födesledag!

Det verkar jobbigt med middagsfix, upptäckte precis att alla sover, alla utom jag. Så det är väl bara att fortsätta tvätta och börja med maten..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: