jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Kalajs, prylshopping och val.

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit på 3-årskalas/maskerad.
Vi fick reda på att det varmaskerad ca 2 timmar innan så Liam fick vara Emil med sin mysse och sin bysse..

Har även varit på MediaMarkt i hopp om att vara en av de 43 som fick köpa en iphone/ipod docka till ett riktigt bra pris. Tyvärr så var jag 4 personer för sen så det blev ingen.
Eller jo, men en storebror till den som vi tänkt.
Så nu poppas det Spotify i köket med ett riktigt bra sound!

Vi har även varit oh röstat. Jag har hela tiden tänkt att jag skulle rösta blankt (om jag skulle rösta) men väl där så gjorde jag inte det.
Tycker att vi har det rätt bra som de är nu så jag satte min röst på Moderaterna.
Känns rätt så bra så här i efterhand!

Nu blir det film.
Imorgonär det visst vardag igen....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: