jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En icke så effektiv kväll...

Kategori: Allmänt

Tänkte precis skiva att jag har varit väldigt effektiv nu ikväll, när jag sen började tänka efter vad jag gjort så var det inte så värst mycket...
Jag har i alla fall tagit tag i att beställa bilder till Millas memory (som jag tidigare nämt). Skitsegt att sitta och leta bilder på nära och kära bland flera 1000-tals bilder.. Men nu är det gjort.
Kvällens försäljningar på tradera är packeterade och klara för att postas. Fler kläder har fotats och ska läggas upp innom en snar framtid. Tvätten är tvättad och deklarationen är inskickad. Tack skatteverket=)
Kvar att göra är att anmäla föräldradagar för april... (Lite knepigare nu när Tobbe och jag ska dela på det till en viss del) och att vika tvätten.

Milla har vägrat sova middag idag, jag vet inte om det har att göra med febern igår och att hon då sov mest hela tiden, det var i alla fall en trött tjej som somnade i pappas famn en halvtimme innan läggdags...

Annars har vi mest bara varit ute hela dagen, i parken och på gården. Vi har letat nyckelpigor så just nu står det en insektrburk på bänken i köket med 9 pigor i. Liam var mycket bestämd med att vi absolut inte skulle släppa ut dem. De bor här (i burken alltså)...
Han är rädd för alla kryp och jag jobbar på att tämja honom...

Imorgon blir det jobb, mitt nya roliga jobb!!

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Sen kan han ju komma hem till mig och träna på att inte vara rädd för spindlar, jag premiärdödade en i helgen.

    2011-04-05 | 09:28:26
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Är tanken att han ska gilla dem eller döda dem?

    Jag tycker att de är onödigt många och ganska så äckliga så för min del får han gärna döda dem.

    2011-04-05 | 20:30:25

Kommentera inlägget här: