jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Första febern.

Kategori: Allmänt

Milla har varit sådär gnällig idag, vilket inte hör till vanligheterna. Hon har även sovit ovanligt mycket.
Jag har misstänkt feber och har under dagen tyckt att hon bara blivit hetare och hetare.
Så sant. Tog tempen på henne nu ikväll och lilltjejen har 39,7 i feber. Hon somnade på mitt bröst stup i kvarten och har varit hur gosig och mysig som helst nu ikväll.
Det är hennes första riktiga feber, tror inte att hon har haft det innan, inte vad jag kan minnas i alla fall.
Stackars liten.

Annars har vi tagit det lugnt idag. Haft vänner på våffelfika, spelat tevespel och varit i Veberöd för att kolla på utemöbler till trädecket. Varför måste allt va så förbaskat dyrt??
Latsöndag skulle man kunna kalla det. Vi orkade inte ens laga mat. Killarna åt Mc Donalds och jag slängde i mig ett par vårrullar.. Milla, som annars äter mer än storebror har vägrat mat och bara druckit välling.. Jag misstänker fler tänder.

Nu tradera i väntan på Big Brother...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: