jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En helg utöver det vanliga..

Kategori: Allmänt

Helgen som var, va en utav de bättre..
Jag gillar att åka iväg med familjen. Att komma bort för bara en dag. Lite miljöombyte helt enkelt.
I lördags packade vi in oss i bilen och åkte från ett soligt Hjärup till ett molningt Båstad för "sol" och bad..
Trotts solens envishet med att gömma sig bakom molnen så hade vi det toppen. Kidsen badade och jag njöt av att bara vara ledig och att få umgås med min älskade familj.
Liam med pappa i en utav polerna
Milla åker vattenrutschkana...
Liam i sitt esse.. Han är verkligen helt galen i vattnet. Han dyker, simmar, hoppar och kaster sig under vattnet som att det vore det mest naturliga någonsin...
Hans lillasyster kommer att bli precis likadan....
Efter bad och lek åkte vi vidare in till Halmstad City, där mötte vi upp goda vänner...
Ann och Milla..
Min snygga man och min underbara dotter..
Efter kompishäng med familjen Bengtsson/Astbrant så mötte vi upp Ida och Martin
När de kom åkandes i sin ferrari så slängde jag mig in, vilket även Laim och Milla gjorde...
Vi åkte en sväng innan vi parkerade för att få ta en titt på deras båt
Det första Liam frågade när vi satte oss i bilen var:
"Ska vi åka ittefort nu?"
Lille båten som vi tillbringade några timmar på...=)
Båthäng...
Båten var ju inte speciellt anpassad för barn så vi fick jaga Milla i alla trappor...
Lite mer båthäng...
Kvällen och natten spenderades i Halmstad med familjen Bengtsson/Astbrant.
Trotts väldigt lite sömn natten mellan lördagen och söndagen när barnen gjorde allt annat än att sova, så spenderades söndagen på Ullared där vi sparade massor av pengar på shopping.
Jag gillar´t men nästa gång blir det utan man och barn;)
En riktig toppenhelg som jag gärna gör om igen och igen...
Tack till alla inblandade!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: