jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Just my lyck...

Kategori: Allmänt

Vad händer med sommaren egentligen?
Man skulle kunna säga att den var ganska kort och att den regnar bort.
Den kommer i alla fall, enligt mig, att gå till historien som den sämsta någonsin - vädermässigt!
Tur att man jobbar säger jag bara, annars hade jag deppat ihop fullständigt!!
Eftersom jag är beroende av sol och anser att man måste ha besökt stranden mer än 3 ggr (dagtid) på en sommar så letar jag nu restresor ihopp om att få känna på solens strålar i ett annat land...
Men tydligen så är restresorna mer poppis än de vanliga resorna och priserna skjuter i höjden..
Just my luck.
Vädergudarna verkar hata mig eftersom de kastar regn på mig vid varje tillfälle som ges...
Jag är inte bitter, men jag gillar´t inte!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: