jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Nu är det på riktigt...

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat min första riktiga dag på mitt jobb..
Riktiga kanske var dumt sagt då jag faktiskt jobbat sen i april.. Men idag började jag på riktigt, på heltid!
Som jag sagt innan så är det blandade känslor men jag vet att det kommer att bli hus bra som helst.
Idag har jag mest möblerat om bland datorer och en massa papper, gjort rum för mig själv skulle man kunna säga=)
Jag gillar mitt kontor, mitt jobb och mina fantastiska kollegor...
Det var segt att gå upp imorse, vi har varit i Småland i helgen och kom inte innanför dörren här hemma förrens efter läggdax igår... Jag tackar båda barnen för en god natts sömn, den behövdes!
Jag är dessutom helt förvånad över hur mycket jag har hunnit med nu ikväll innan jag satte ner mig i soffan..
Det jag gillar mest är att komma hem till ett dukat bord, sätta sig ner och få maten serverad.. Lyx!
Vi har dessutom hunnit med en storhandling på Willys, nattning av lillfis, plockat iordning, hängt upp gardiner (tack för hjälpen mamma), laddat över 300 bilder från kameran till datorn och fixat med dem...
Sen att jag har världens bästa kille som har packat upp alla väskor idag och tvättat all tvätt gör ju att de känns ännu bättre att sätta ner sig i soffan och njuta av att bara vara...
Bilder från bröllopet kommer när jag har fått ok från brudparet..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: