jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Julkortsfotografering

Kategori: Allmänt

Mina barn är sjuka, enligt dagis i alla fall... Alltså inte enligt mig!
Igår fick jag därför hämta hem dem efter ett par timmars lekande och vi spenderade dagen hemma med att leka, busa och några tappra försök till att ta årets julkortsbild. Inte det lättaste kan jag lova..
Att få två barn att sitta stilla, samtidigt som de ska kolla in i kameran och helst se lite glada ut är ingen lek kan jag lova...
Som ni ser på bilden så hade vi ganska roligt i alla fall=)

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Ja, shit... Vi försökte oxå ikväll...skitsvårt! Nytt försök imorgon!

    2011-12-10 | 23:03:20

Kommentera inlägget här: