jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Ett samtal från dagis.

Kategori: Allmänt



Idag ringde de från dagis för att tala om att Liam var på krigsstigen. Han slogs med allt och alla.
De ville veta om det hänt ngt speciellt här hemma. Det har de inte, vad jag vet...
Men han är inne i en känslig period just nu då han har väldigt lätt till gråt, han vill kramas och pussas hela tiden, han gråter ibland när jag lämnar honom på dagis (vilket han aldrig har gjort, någonsin).
Han säger väldigt ofta att han tänker på någon, tex mig när han är på dagis och så kan han bli ledsen för det...

Jag hoppas verkligen att han lugnar ner sig och lägger av med att slåss. Jag har försökt att prata med honom idag så vi får väl se hur det blir imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: