jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Och hur går det med 5 minutersmetoden..

Kategori: Allmänt

Milla är så trött om kvällarna numera så hon deckar under vällingdrickandet... Vilket innebär att 5 minutarn lite har försvunnit eller vad man nu ska säga...

Så var det med det!!

Och när jag ändå passar på att uppdattera så kan jag tillägga att jag är helt, verkligen helt besatt av Tradera. Som tur är set med att sälja och inte köpa. Jag skulle kunna sälja allt här hemma. Fråga Tobbe, han skrattar åt mig för vad vi än pratar om så slutar det med att jag kan sälja det på tradera.
Äffärerna går dessutom bra och hundralapparna rullar in. Det ska bli en resa är tanken!! Eller början till en i alla fall...

Tänk att man kan ha så mycket kläder, som bara ligger och blir gamla, som ngn annan vill betala pengar för att få använda.
Jag har insett att det är märkeskläder som folk är ute efter...

Men att folk köper mina gamla skor förstår jag inte, men som sagt.. De går bra nu=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: