jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Pisspotta!!

Kategori: Allmänt

Jag ahr berättat innan om att de lägger nytt tak på vårt hus och att det springer en massa gubbar utanför fönstren...
Igår hittade jag en gubbe inne i trappuppgången, han letade efter en toalett. Och eftersom det inte finns någon för allmänheten så gjorde jag dagens goda gärning och bjöd in honom på en kissestund.

Idag när jag kom hem, efter att ha varit o lämnat Liam på dagis så stod han (med hörselkåpor på så han hörde inte att jag kom) och pissade på vår uteplats. Precis där Liams pulka, snowracer och annat bråte står...

Så jävla äckligt!!
Äckelpotta! Jag ringde hyresvärden och spydde galla.

Så gör man väl ändå inte???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: