jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Spöktisdag.

Kategori: Allmänt

Idag har det snöat i Malmöet. Blåst storm ahr det oxå gjort, eller näst intill i varje fall...
Milla och jag har haft en innedag (med undantag för ett besök på posten och Netto)..
Skönt med såna dagar ibland men shit vad seg man blir av att inte göra någonting.




Milla spelar Xbox.

Tobbe flög upp till huvudstaden tidigare ikväll. Han ska jobba där och kommer inte hem igen förrän på fredag.
Jag har fått besök av mamma som ska vara här hos oss, vilket jag är väldigt tacksam för!

Nästa vecka, när Tobbe åter igen åker till Stockholm för jobb så packar jag in oss andra i bilen och åker till Vimmerby och Jönköping. Jag är mörkrädd och gillar INTE att sova själv (barnen räknas inte då de inte kan slå ner alla spöken, inbrottstjuvar o uteliggare som är ute efter mig och vår lägenhet).

Tillbaka till Traderat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: