jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Utan mitt morgonkaffe!!

Kategori: Allmänt

Idag är det fredag och solen skiner. Man skulle kunna tro att det här ska bli en bra dag, det känns så trotts morgonens incident.

Jag skulle diska så där fort (som ni som vet, och kännner mig) som bara jag gör.. Och vipps så flög det ner en gaffel i kaffekannan, som oxå skulle diskas.. Självklart lossnade hela bottnen på kannan så nu står jag här med vår moccamaster och ingen kanna. Och som grädde på moset så hann jag ju inte koka ngt kaffe innan detta hände så morgonkaffet lyser med sin frånvaro.. Och jag är mer sugen än vanligt!!

Det får bli en solig prommenad till elgiganten eller SIBA helt enkelt för ett inlöp av ny kaffekanna.

Tur att det var jag som slog sönder den annars hade det blivit hus i helvete (och jag erkänner de;))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: