jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Att bli ruinerad utan att få något för de...

Kategori: Allmänt

I eftermiddag har vi varit runt i Malmö och tittat på oliak utemöbler. Varför ska det alldtid finnas så mycket att välja mellan?
Vi har i alla fall hittat ett som vi vill ha, såklart jättestort.. och jättedyrt..
Någon som har tipps på vart man kan hitta utemöbler utan att bli ruinerad?

På tal om att bli ruinerad. I förmiddags åkte jag iväg till en stor utförsäljning av barnkläder. den hålls två gånger om året och det säljs en massa märkeskläder till de små. Jag fyndade en hel del och kände mig rätt nöjd, tills de att jag kom ut till bilen, som tydligen inte fick stå där den stod...
Jag hade fått en p-bot och helt plötsligt blev min påse med barnkläder svindyr!! Fan!
Jag hade ångest hela vägen hem...

Annars har det mest packats och plockats här hemma idag. Tanken är ju att jag ska stå på loppis innan vi flyttar och högen med "säljsaker" bara växer... Men nu är köket rensat i alla fall och det som är kvar nu ska med till huset. Skönt att ha börjat rensa!

Imorgon börjar jag jobba. Utbildning kl 09.00
Shit, vad hände undrar jag?

Kommentarer

  • Johanna - Fotoblogg! säger:

    Usch va tradigt med böter... Blä!

    Men skoj att börja jobba lite igen. :) Men tiden går så himla fort! Jag är redan i vecka 21, halva tiden kvar! Köpt barnvagn i alla fall. :)

    Vi får träffas och fika snart igen. Kram!

    2011-03-31 | 08:24:08
    Bloggadress: http://lionfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här: