jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Tradera!

Kategori: Allmänt

Jag är ju som sagt beroende utav Tradera.
Så precis att jag har sålt 98 varor. Har 53 aktiva auktioner igång och har fått 98 positiva omdömmen!!

Jag betar av några plagg varje kväll och jag tycker att det är hur roligt som helst. Speciellt när man ser hur "tradera-kontot" växer...
Det bästa av allt är ekot i alla tomma kartonger, som förut var proppfyllda med barnkläder...

Än är det mycket kvar, och därefter ska jag gå på min och Tobbes garderob. Allt som inte används ska bort!!

Allt annat pill här hemma som bara står och samlar damm ska säljas på loppis om ett par helger och alla bäbisleksaker får vänta på att bli sålda på barnloppisen i parken i april.

Jag har sparat en låda var till barnen med "första kläderna" och lite annat smått och gått.  Sånt som kanske kan vara kul för dom senare i livet...

Mot öppna förskolan!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: