jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Önskelista!

Kategori: Allmänt


Alltid när folk frågar vad jag önskar mig, till födelsedagar och sånt, så kommer jag aldrig på något.
Därför har jag nu gjort en önskelista som jag kommer att fylla på allt eftersom, mest för min egna skull...
Sen om det finns någon som känner att de skulle vilja överraska mig med något på listan så skulle jag jubla av glädje....




   Light box av Kristina Design (vit) Bricka från svenskt tenn

En snygg burk med te från Kusmi Tea.

  En massa snyggingar från Cult design. Skål från Berså

En snygg kandelaber.
Termoskanna från Stelton (vit) En STOR stekgryta, typ 5 liter...

En snygg kitchen aid bakmaskin!

Feel free to suprise me....;)

Kommentarer

  • Fredde säger:

    Vad ska vi andra köpa? Detta fixar väl Tobbe! :-)

    2011-03-16 | 08:43:42

Kommentera inlägget här: