jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Vår. våfflor. familjemys och fylla.

Kategori: Allmänt

I helgen som var så hade vi underbart väder både lör och sön. Lördagen spenderade vi först på stan där det handlades ytterligare lite saker till huset, vi hämtade hem vår megagrill, samt hade lite familjehäng i solen på gården.
Vi stötte ihop med årets första nyckelpiga och Liam bjöd honom (nyckelpigan) på både lördagsgodis och vatten.


Liam på sin älskade traktor.


Vi hittade årets första nyckelpiga som fick både lördagsgodis och vatten.... samt åka lite traktor!!


Liam håller koll på sin nyckelpiga...


Milla & Tobbe


Hela familjen (förutom jag själv som alltid tar alla kort)


På kvällen var det fest. 50-årsfest och jag hade lovat mig själv att ta det lugnt, vilket jag oxå gjorde.. trotts den lugna kvällen, som ändå blev rätt sen, så mådde jag skit igår. Jag tål verkligen inte alkohol längre eller så är jag bara gammal och vek...
Söndagen bjöd i alla fall på en tur till Svedala och massa kompishäng och våfflor i Åkarp.

Idag fyller Sara B år. Grattis till dig!!

Och idag fick vi även en bröllopsinbjudan. Kul!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: