jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Att sakna sin familj.

Kategori: Allmänt

Hej!

Vi lever just nu i ett stort kaos med kartonger och saker överallt. Jag som annars brukar få panik över att ha saker överallt, har börjat vänja mig och skiter i kaoset...
Idag har jag i allafall plockat ner alla gardiner så nu ekar det oxå..

Tanken var att vi skulle packa nu ikväll men det är tydligen hockey på teve som sambon ville se så jag tänkte ha en dejt med datorn ikväll, med jordgubbar och allt... Lyxigt värre;)

Jag har ju varit i Budapest i helgen, mer om det i ett annat inlägg.
Det jag ville berätta var hur mycket jag har saknat min familj. Liam höll sig vaken tills de att jag kom hem igår kväll och jag fick en riktig bamsekram så fort jag kom innanför dörren.. Milla vaknade när vi skulle lägga oss, jag lyfte över henne i våran säng och sen har hon legat med sitt huvud på mitt hela natten. Tur att jag var rekordtrött och inte brydde mig det minsta, utan bara mös..
Imorse när vi vaknade och Milla fick syn på mig så fick jag världens leende utav henne... Kärlek!!

Åhh så härligt det är att vara hemma..

Tidigare ikväll fick Milla för sig att hon kunde gå, släppta taget och gick mellan mig och Tobbe som bara den- samtidigt som hon flåsade och klappade händerna åt sig själv...
Jag tycker att det är på tiden att hon börjar gå nu - på riktigt!!
Hon har i alla fall lärt sig att klättra upp i soffan, på träpallen i köket och i våran säng under dagen idag...
Väl uppe tror hon att hon är superwomen och kan ta sig ner genom att bara kasta sig...
Hennes föräldrar tycker att det är rätt farligt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: