jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Dagen efter. 3 veckor före.

Kategori: Allmänt

Jag är inte så het på att blogga känner jag. Jag har lite annat att styra med såhär 3 veckor innan  flytt.
Igår va vi bortbjudna och spenderade eftermiddagen och kvällen hos Lisette med familj. Hur trevligt och mysigt som helst. Tack snälla ni!!
Vi var t.o.m och tittade på majelden, kommer inte ihåg när det hände sist.. Men kom ihåg känslan av när man själv var liten och gick dit med föräldrarna - mys!
Jag var i alla fall nykter och har med andra ord mått prima ballerina idag!!
Idag vaknade jag av klockan 07.32 och det händer inte alltför ofta... Att jag ställer klockan en söndag och att den väcker mig före kidsen.
Anledningen var loppis, jag hade bokat plats för att sälja av lite skit... Affärerna gick väl inte så bra som jag hoppats på men en tusing eller två rikare blev vi allt..!
Det är massa sakerkvar och jag planerar nu en gårdsloppis för att slippa dra på alla saker. Känns bättre att ta hit folk som själva får släpa på skiten de köper..
Liam har varit på teater med moster idag. Han gillar verkligen just teater och pratar om det flera gånger i veckan. Kul att någon i familjen är lite kulturell!
Jag har mest packat hela kvällen, det är verkligen ett stort KAOS här hemma med saker överallt.
Men det går sakta men säkert framåt..
Nästa helg åker jag till Budapest med jobbet. Tobbe tar ev med sig kidsen till Jönköping. Och därefter är det bara 1,5 vecka kvar till flytt och den sista veckan ska ev Tobbe spendera med jobb i Gbg så nu gäller det att lägga i en växel och få lite gjort!!
Imorgon blir det 1-årskontroll på BVC och därefter IKEA med kidsen för att handla lite nödvändigheter.
Go kväll!!

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Ja, Prick&Fläck är verkligen finkultur ;-)

    2011-05-01 | 22:46:41
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com
  • Lisette säger:

    Tack själv kära vänner!!

    var super kul att ni kom!!

    hoppas att vi ses snart igen))

    lycka till med flytten!!

    hälsa familjen!!

    kram

    2011-05-02 | 07:01:24
  • Evelina säger:

    Liam har pratat om den där teatern som om det vore det bästa han sett.. Det satt även en affisch upp på öppna förskolan idag med Prick o Fläck. han blev helt lycklig!!



    Lisette: Ni får komma ut och hälsa på oss i huset när vi flyttat in och fått lite ordning...



    Kram

    2011-05-02 | 13:27:25

Kommentera inlägget här: