jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Fredag den 13:e

Kategori: Allmänt

Jag har aldrig trott speciellt mycket på skrock och av någon konstig anledning så brukar just fredagen den 13 vara mer utav en turdag för mig...
Idag hade jag ett mission, det var att gå ner på stan för att hitta ett par skor åt Milla. Den planen skrotades då det verkar vara helt omöjligt att hitta ett par coola sneakers i stl 20 med riktig sula, och istället kom jag hem med en hel hög påsar från Åhlens, POP, Hemtex osv...
Varför blir det alltid så??
Mina köp känns i alla fall som rena kap och jag är nöjd med dem allihopa.
Vi har dessutom hittat utemöbler, i teak.. Ett STORT bord med positionsstolar. Nu håller vi bara tummar och tår för att den affären går igenom på ett smidigt sätt!!
Jag har även en skön känsla av att vi kommer att äga en eller tom två fatboy outdoor inom en vecka eller två.. Tjohoo!!
Ikväll har jag passat på att rensa bland alla barnkläder, som faktiskt finns kvar trotts alla traderauktioner..
Imorgon blir det gårdsloppis. Jag har satt upp lappar runt om Möllan (kvarteret) så jag hoppas på att bli av med lite skit..
Vi har hur mycket bråte som helst, egentligen ingen skit- utan bara sånt som man har för mycket utav.
Tobbe är ute med grabbarna, kidsen sover och jag njuter av mitt vin... och BB..
Liam och jag har haft "biokväll" ikväll, chips, popcorn och toy-story. Det är kvalité!!
Om exakt en vecka så får vi nycklarna till vårat hus. Fatta att vi LÄNGTAR!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: