jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Min dag avslutas med ett glas rött och mängder av vispad grädde..

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat..
Började strax efter sju imorse och kom hem efter fem någongång..

Jag är trött, sjukt trött. Så trött att jag inte orkar packa ikväll. Istället har jag hällt upp mig ett glas rött som jag njuter av.
Väntar på att sonen ska somna för sambon har köpt jordgubbar som ska avnjutas med mängder av vispad grädde. Har jag sagt att jag älskar grädde? Typ det godaste som finns enligt mig!!

Sonen har vari på cirkus med sin pappa ikväll. Han var i extas när han fick veta vad som väntade, och ännu mer exalterad när han kom hem... Så pass att han har aningen svårt att komma till ro i sin säng.

Hoppas verkligen att det fina vädret håller i sig. Jag vill jobba på brännan...
Imorgon blir det parkhäng med kidsen.

Skål!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: