jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Perfekta städ - byt namn!!

Kategori: Allmänt

Vi var som sagt på ett sista besök i lägenheten idag. Syftet med besöket var att träffa hyresvärden för en slutbesiktning, lämna nycklar osv..

Eftersom vi lejt ut flyttstädningen till en firma som utgetts sig för att vara proffesionell så litade jag helhjärtat på dem... Vilket jag inte borda ha gjort!!

Idag när jag kom dit, en halvtimme innan jag skulle träffa värden så möts jag av ett grusigt golv, dammiga lister, ett fläktskåp som inte ens är urtorkat, gallret under kyl och frys är inte diskat, spisen är helt flötig osv..
Jag fick alltså ställa mig och städa om allt som de missat. Självklart fotade jag skiten och har skickat beviset till firman...

Kolla bilderna så förstår ni vad jag menar (o ja, det var verkligen så skitigt innan vi flyttade)


List i hallen..


Gallret under frysen


Damm bakom ett element!!


Pricket över i:et var dessutom att jag fått ett mail från dem idag, där de ville att jag skulle lämna ett positivt omdömme om dem på offerta.se
Haha, skämtar de eller??



Kommentarer


Kommentera inlägget här: