jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Avresa Budapest.

Kategori: Allmänt

Imorgon åker jag till Budapest. Jag har nog inte riktigt fattat det. Kul ska det bli i alla fall och idag ahr jag inhandlat diverse måsten inför resan, bla en ny bikini.
Det finns ju SPA till en förbannelse i Ungern tydligen och eftersom vi har ett nära och bra på hotellet som vi ska bo på så måste man ju vara redo...
Jag tror i och för sig att denna resa blir allt annat än lugn och rogivande. Alla är helt taggade för fest och nattklubbande. Ja, allt där alkoholhaltiga drycker är inblandade.
Ssist jag var ute med jobbet (andra gången jag träffade alla) så blev jag så full så jag spydde utanför vår ytterdörr och kunde inte ta mig ur sängen på hela dagen efteråt.
Jag hoppas inte att det blir så den här gången!!
Jag ska med andra ord, ha skitkul men inte spy och inte bli bakis... Wish me luck!!

Jag kommer sakna min familj. Det är första gången jag åker ifrån dem i mer än en natt....








Men det ska nog inte gå någon nöd på mig....;)
   
(bilder från hotellet)

Kommentarer

  • cristel säger:

    ha det bra! och hälsa tobbe och barnen

    2011-05-05 | 21:42:38
  • Evelina säger:

    Tack! Det ska jag...

    Hälsa du med!

    Kram

    2011-05-06 | 07:36:20

Kommentera inlägget här: