jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Stressiga torsdag.

Kategori: Allmänt

På torsdagar stressar jag hem för att byta av Tobbe. Han hämtar kidsen på dagis, byter kläder på Liam och så fort jag kommer innanför dörren så åker grabbarna - på knatteskutt i Staffanstorp. Liam älskar ju att röra på sig, allra mest om det han gör går ittesnabbt...
Milla och jag har lagat mat, samtidigt som jag har gnott och torkat lite i köket (för herregud vad mycket skit man ser när höstsolen är framme)
Nu badar lillfisen och jag sitter här bredvid och bloggar...
Ikväll blir det soft, så soft det bara kan bli faktiskt... Jag behöver det efter en händelserik gårdag och en stressig torsdag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: