jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Gott Nytt..

Kategori: Allmänt

Nyårasafton firade vi hemma hos oss med vänner, syster, bihang;) och massa kids, tillsammans med trerätters middag och gottiga drycker...
Jocke och Ann
Tobbe, Milla och jag...
Nyårspiff...
Några utav gästerna=)
Tolvslaget firade vi vid två tillfällen, först en gång vid åtta så att alla barn kunde vara med vid raketskjutningen..
Uppskattat av de flesta medans några små var rädda och ville så på det hela innifrån.
Ingen dum idé med tanke på att en raket flög rakt ner i dammen och säkert tog död på alla fiskar då den small - man kan verkligen inte lita på raketer...
Vide det riktiga tolvslaget så hade endast Milla somnat, de andra knattarna var vakna så då blev det mest en mssa tomtebloss och skumpa pch cigarr medans vi tittade på alla andras raketer.
Liam med sina älskade tomtebloss.
Milla och moster.
Liam i sitt esse
Tobbe, Liam och jag firar in det nya året=)
God fortsättning önskar jag er alla!!
(Tråkigt nog upptäckte jag att jag inte fotat alla som var hos oss, sorry - ni får vara med i ett annat inlägg=))

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Haha, det där Milla moster-temat går igen i alla inlägg tycker jag :-)

    2012-01-04 | 12:11:02
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com
  • evelina säger:

    ja, och det är du och Milla på alla bilder..

    2012-01-04 | 13:31:17

Kommentera inlägget här: