jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Fredag på en torsdag.

Kategori: Allmänt

Efter en vecka med diverse fix här hemma så spenderade jag gårdagen med att storhandla innan jag drog igång världens storstädning. Planen var att jag skulle slutföra mitt projekt ikväll då jag inte hann det igår, men det sket sig skulle man väl kunne säga. Istället tog jag med mig barnen till byns pizzeri för att sen ha picknick i trädgården - mycket trevligare än att städa måste jag säga. Vi hann även med en skattjakt innan jag tog mig en svängom med damsugaren. Moppningen sparar jag till imorgon..
Just nu sover alla i hushållet, utom jag, som njuter av egentid och ett gott glas rödvin.
Passar på att packa lite mellan varven för imorgon styr vi kosan mot Österlen, där vi ska fira midsommar med en massa partyglada vänner:)
Att dagen till ära tydligen ska regna bort, det struntar jag i för jag vet att det kommer bli hur kul som helst i vilket fall som helst!!
Bjuder på några bilder från "mormors lekpark" i Vimmerby.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: