jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

När saker hittar sin rätta plats.

Kategori: Allmänt

Efter två ikeabesök och en jäkla massa skruvande så har vi nu äntligen en skänk i vardagsrummet. Jippi!!

När jag ändå var i farten så passade jag även på att städa ur skåp och lådor i köket, samt att rensa och plocka iordning i vår garderob i sovrummet...

Alla glas som vi inte kunnat plocka upp pga platsbrist har nu fått ett par hyllor i den nya skänken med vitrinfönster:)

Nu ska det även upp lite tavlor men först inväntar vi den nya soffan som borde komma vilken dag som!!

/effektiva jag;)

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Vi vill ha bildbevis!

    2012-06-19 | 23:03:44
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Kanske kommer ikväll:)

    2012-06-20 | 07:04:33
  • Charlotte Nilsson säger:

    Härligt! Har gjort en likadan rensning här hemma, nu hittar jag inte bland sakerna ;) Spännande att er soffa kommer!

    2012-06-20 | 07:22:06
  • Victoria säger:

    Och om du får slut på grejer att sortera och rensa så är du alltid välkommen hem till mig! :-)

    2012-06-20 | 08:06:33
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: