jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Att älska Campadre

Kategori: Allmänt

 
Hej!
 
Idag vill jag tipsa om en hemsida. Jag vet att jag har gjort det innan men jag måste göra det igen.
Campadre
I helgen fyndade jag ett fint halsband från ICON för under halva priset mot vad de kostar i affärerna.
Idag har jag shoppat barnkläder till Milla från How to Kiss a Frog. Älskar deras fina kläder men tycker att deras priser brukar vara lite väl saftiga, så på 70% rea så känns priserna helt ok.
Vill du bli medlem så gå till: http://campadre.se/tipsa/909977
 
De släppen nya kampanjer varje dag vid 07.00 och det gäller att vara med för vissa saker och storlek går åt...
Andra kampanjes som ligger uppe just nu är: Axcent, Burberry, Ralph Lauren, UNICA m.m
 
Kika in vetja:)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: