jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Det går bra nu....

Kategori:

Igår krossade jag min fina, nya Michael Kors-klocka och nu är jag hos tandläkaren för andra gången idag - efter att bla ha fått frågan om vi har tandlossning i släkten...
Och att tre tandläkare har kliat sig i huvudet och sagt i kör "det här var märkligt, lite ofattbart faktiskt"
Tandvärken är ett faktum så nu återstår det att se om de kan göra ngt åt det....

Det går bra nu... Eller inte!!

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Uppdatering: (varning för äckelmagar)
    Tandläkare nummer fyra kliade sig på samma sätt som de tidigare tre. Han har i alla fall rengjort runt tanden med en slags borr, från tanden och ända upp i tandbenet. Tandköttet har lixom släppt och det är ett mellanrum på 9 mm. Inte konstigt att jag har haft ont. Trotts 3 bedövningssprutor så gjorde det skitont och nu hoppas jag bara att allt läker som det ska.
    Nästa steg, om inte, är att skära upp tandköttet, rengöra och därefter sy igen...
    Håll era tummar!

    Gällande klockan så får jag en ny, 100:- i självrisk.
    Tacka vet jag försäkringar (när man väl kan utnyttja dem)

    2013-04-08 | 13:03:43

Kommentera inlägget här: