jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Som ett brev på posten.

Kategori:

För ett tag sedan upptäckte jag, för mig, en helt ny sida på nätet.
campadre.se

Den fungerar typ som let's deal, groupon osv fast med märkesvaror.

Jag har länge varit på jakt efter ett halsband från ICON och när en deal plötsligt dök upp med dessa snyggingar så kunde jag inget annat än att slå till:)

Det bästa med campadre är att de skickar alla saker direkt hem i brevlådan och idag blev jag lite extra glad när Tobbe kom in med posten och sa att vi fått paket från campare.
Jag visste direkt vad det var och slet upp paketet (som ett litet barn på julafton) och blev helt lycklig när jag såg hur snyggt det var i verkligheten:)

Shop til you drop - säg till om ni vill ha en länk till sidan så kan jag tjäna en hundring eller två;)

Bli medlem du oxå: http://campadre.se/tipsa/909977

Kommentarer


Kommentera inlägget här: