jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Att kliva upp mitt i natten..

Kategori: Allmänt

Eller i alla fall klockan sex när klockan ringer. En dag som denna så känns det faktiskt som mitt i natten.
Se bara på bilden, dem är tagen idag när jag kom till jobbet...
Det är mörkt, kallt och snöigt.
 
Jag vill ha vår nu!
Så kan inte bara januari, februari och mars gå väldigt fort?? Snälla???
I väntan på våren så köper jag tulpaner och väntar vidare.
 
(trotts längtan till våren så undrar jag om man får ha en julstjärna (vit) uppe året om bara för att den är så fin?)

tt 

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Om man försover sig och sen missar ett tåg är det alldeles soligt och ljust när man kommer til jobbet! :-) Min ljusslinga i trappan sitter uppe året om, kanske inte riktigt lika julig som en stjärna dock.

    2013-01-21 | 09:34:31
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: