jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Millas önskelista!

Kategori: Allmänt

I förrgår så slog det mig plötsligt att Milla fyller 3 år om bara en månad, herrejösses vad tiden skenar..
Jag frågade vad hon önskar sig - och svaret blev Hello Kitty-glass, en tårta och att kompisarna kommer på kalas...
 
Men efter att ha förklarat att man ibland får paket när man fyller år och att jag undrade vad hon ville ha i paketen så sken hon upp och sa "då kommeer tomten"
Jag förklarade att han bara kommer när det är jul men hon tittade konstigt på mig, precis som om att "får man paket så är det ju såklart tomten som kommer med dessa"
 
Men eftersom några redan har börjat fråga om vad hon önskar sig så kommer det lite förslag här på bloggen..
En rosa gitarr från jabadabbado
Rullskridskor (gärna med ställbara storlekar) samt handledsskyff, knäskyff och arbågsskydd.
En plansch/tavla med siffror på. Fina tavlor över huvud taget, hon behöver få upp lite på väggarna!!
 
Milla älskar att sjunga så gärna någon sångbok (Vi har den silvriga barnkammarboken)
Pärlor/pärlplattor med stora pärlor
Hon älskar spel - alltså vanliga brädspel av alla dess slag.
 
Återkommer om jag kommer på ngt mer:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: