jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Mot Sthlm

Kategori: Allmänt

Mannen min tog flyget upp till Stockolm igår och jag tror som vanligt att någon ska komma och äta upp mig på natten - trotts detta sov jag som en stock med en liten Milla som gärna ligger så nära hon bara kan.
 
Idag hämtar Anna kidsen på dagis för att sedan passa Milla när åkar med Liam på simskola - klädsim dagen till ära.
Jag har dessutom betta Anna att flytta in hos oss ett par dagar och snäl som hon är så gör hon såklart det... tack!
Barnen bråkade redan igår om vart hon skulle sova - båda ville såklart i just dens säng...
 
På fredag tar jag med mig barnen på ett äventyr - mot Stockholm. Vi ska spenadera helgen där, med mannen oxå såklart. 
Att åka tåg med två barn i över 5 timmar är väl inget jag ser fram emot - även om de bara pratar om just detta och längtar och räknar ner dagarna. Jag tror inte riktigt att de förstår innebörden av 5 TIMMAR.
Jag ska i alla fall packa ner platta, dvd, telefoner och diverse pyssel. Fika och annat gottigt med såklart.
 
Helgen ska spenderas med min kusin Natta & hennes familj. Vi ses alltför sällan och när vi väl gör det så är det bara över dagen eller för kvällen när alla kusinerna är med och då blir det mest en massa skratt och trams. 
Nu får vi en hel helg tillsammans och barnen kan leka och lära känna varandra på riktigt:)
 
Jag har tagit ledigt på fredag och måndag och det ska bli så skönt att komma iväg. På måndag följer även mannen med hem. Jag längtar redan efter honom.....
 
/Evelina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: