jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Inspirerande dag och fullspäckad helg!

Kategori: Allmänt

Idag startade min dag på Nya Malmömässan där jag och några kollegor skulle på Hjärntillskottet, ett sminarie med olika föreläsare.
Jag blev helt tagen av Per Johanssons berättelse om Glada Hudik teatern - så pass att jag skulle kunna höra den igen, och igen.... Får ni möjlighet att lyssna på hans historia, så gör det!!
Andra vi lyssnade på var:
 
 
Nu är jag tillbaka på jobbet, ska jobba några timmar innan det bär av till Anna där det ska fixas och piffas innan en kväll på Malmö Opera - vi är inbjudan på galakväll:)
 
 
Och imorgon väntar ännu en utekväll - med min älskling och massa kompisar.
Försöker att inte tänka på hur jag kommer må på söndag - det tar vi då:)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: