jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Tji fick jag

Kategori: Allmänt

Efter att ha varit hemma i dagarna två med en sjuk liten som inte alls var så sjuk igår så var det skönt att komma tillbaka till jobbet idag.. Men tji fick jag...
Hann inte mer än inom, fick iof en hel del gjort, skyndade mig till tandläkaren där jag hade en tid idag för återbesök. Besöket gick bra och jag skyndade tillbaka till jobbet, genade över torget på Möllan och fick med mig en bukett ranunkel hem:-)
Väl tillbaka på kontoret så ringde dagis. De hade en hängig tjej som ville att mamma skulle hämta hem henne...



Sagt och gjort... Men vi hann inte mer än hem förren hon ville leka med granntjejen. Enligt mig var hon som vanligt, pigg och glad, då medans hon lekte så satt jag och jobbade.

Nu är jag på väg in till stan för AW eller after vab kanske passar bättre.
Ser fram emot ett par timmar på en uteservering i den sköna vårsolen ☀️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: