jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Härliga SOL

Kategori: Allmänt

Vet inte om det är solen eller vad det är som har sugit musten ur mig idag, jag är helt slut.. Kan ju kanske va att jag inte har sovit speciellt bra inatt, vaknade av Liam vid 03 sen kunde jag inte somna om... typiskt!

Körde mamma till stationen imorse så sen efter att Liam hade nappat så gick vi en sväng till folkets park och gungade.. det verkar lite som att de blir roligare och roligare för varje gång=)
Mötte upp med Kristina och Noel så gick vi hem till dem o satt på utegården i solen och drack latte o lekte med barnen..
   
Liam och Noel.. (mini-oasis)

Därefter hade vi tid hos "tandläkaren" med Liam, de skulle ge oss lite info om att man inte ska ge barn godis och bla.. bla.. bla...
De letade även efter tänder på lilleman utan framgång, vi som trott att de har varit på G såå länge men tydligen inte!

Däfter mötte vi upp syster här hemma o slog oss ner ute i trädgården för ännu lite sol och bus..
image109
Syster yster och lilleman..

           
Lilleman..               Bus..                                Söt..

Nu har vi ätit middag och badat, nattat lilleman så jag ska gå o koka mig och min sambo ett par koppar te och sen krasha i soffan..
Måste även meddela att Liam satte sig upp i sin vagn igår från liggande... hur fort ska allt gå igentligen, han kan ju knappt sitta juh...!?!
Shit, jag hänger inte med!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: