jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

oj, oj.. oj!

Kategori: Allmänt

oj, oj.. oj.. vilken dag de har varit.. so far=)
Morgonen började bra med att jag vaknade utav Liam runt åtta.. Tack! Därefter gick de utför eller framå tio när Liam vägrade sova o va så trött att han inte orkade något annat än att bara gråta av trötthet..
På något sätt hann jag i alla fall med en dusch och dammsuga innan vi stressade iväg till torget för att handla lite grönsaker o sen till Ica för lite välling och blöjor.. hem o lämna allt innan vi skulle träffa Ullrika, Viggo, Helena och Alma för att äta lunch.. de blev en kanongod sallad på st knuts torg=)
Därifrån till BVC för att träffa en dietist och sen hem och tvätta o börja laga mat...  för ikväll kommer Gordan, Hneke och Mille...
Att jag har tagit mig tid att sitta ner här ett tag förstår jag inte riktigt.. Tur att jag bakade igår=)

Just nu längtar jag väldigt mycket efter att sätta mig ner med ett glas rött i handen o bara njuta...
Men de får vänta ett tag för nu ska jag väcka Tobbe som vilar..

Glad valborg (säger man så?)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: