jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

babyboom!!

Kategori: Allmänt

Det är babyboom i Malmö, eller i hela Sverige tror jag.. mammor me barnvagnar överallt, alla fik är fulla me ammande mammor o barnvagnar så man knappt tar sig fram..
hade jag inte själv haft barn så hade jag tyckt att de va i vägen o att de kunde ha stannat hemma o fikat me deras dreglande barn.. men nu tycker jag bara att det är gulligt!!
Konstigt att man bara kan ändra åsikter o få en helt annan bild så fort man själv får barn... märkligt!!
Har haft mammaträffa idag hemma hos en tjej som jag "träffat" på familjeliv.se
Vi va 10 mammor me barn, alla mellan 2,5-10 månader så de va full rulle men värre kommer de väl att bli..
Nu tar de ju sig inte så långt de små liven men om några månader så kryper/går väl allihopa så då blir de till att hålla koll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: