jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

ursäkta, förlåt och sorry!

Kategori: Allmänt

Nu är jag åter hemma i Malmö, saker och ting börjar lugna ner sig aningen så jag ska bli bättre på att uppdattera men vem har lust att sitta inne vid en dator när vädret är så underbart..!
Ska lägga in lite bilder från veckorna i småland men de får bli ikväll eller en annan dag..
Jag har inte ens läst igenom bloggarna som jag följer så jag har en del att ta igen känns de som!

idag vilar vi våra kroppar från solen, har stekt ett antal dagar så nu måste den röda kräftfärgen övergå i lite mer gyllenbrun innan de blir mer pressande=)
Har haft besök utav min morbror me fru de senaste dagarna o syster har åkt iväg på semester så nu är vi helt själva här i några dagar o de ska bli helt lovely!
För senare i veckan kommer min syster me familj från södra vi o i helgen kommer charlotte ma familj o nästa vecka åker vi till sthlm för att semestra o sen kanske en sista minuten innan tobbe börjar jobba igen.. full rullr framåt..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: